15.10.2008

Deschidere

Bine ai venit!!!!
Desi nu e terminat, si mai am de lucru, in sensul ca trebuie sa ma mai informez cum sa devina total functional si exprimator de idei, am hotarat sa-mi fac un blog, pe care astazi il declar deschis.
Pe masura trecerii timpului va deveni mai asemanator cu un blog, dar am hotarat ca e momentul sa-i dau drumul, pentru ca experienta castigata ma va ajuta sa-l imbunatatesc. Adica va evolua prin existenta.
Aici imi voi afisa gandurile, zambetele si urletele. Si nu doar pe ale mele, ci si pe ale oaspetilor mei. Nu va sfiiti sa imi lasati opiniile voastre, chiar daca sunt critice, pentru ca ele ajuta, critica este constructiva si un cuvant bun intotdeauna incalzeste. Si daca aveti placerea de a ma onora cu un articol scris de voi, pentru care voi infiinta o rubrica, oaspeti, va rog sa mi-l trimiteti la adresa demonxxus@hotmail.com. In rest, dupa cum spuneam, sper sa va odihniti un pic printre gandurile mele, si sa imi lasati gandurile voastre. Sunt colectionar de ganduri, cea mai pretioasa nematerie din lume.

3 comentarii:

  1. l-ai facut pentru tine...nu pentru lume:). Da, scrii foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca ai hotarat sa-ti faci un blog.Dar apropo de ceea scriai spre final nu gandurile sunt cele mai pretioase ci sentimenetele care dau nastere acelor ganduri...PS:poate o sa-ti urmez sfatul si voi incerca sa scriu si eu mai des. La cat mai multi vizitatori care sa te aprecieze !!!

    RăspundețiȘtergere

Lasa gandul tau aici: