11.10.2008

As vrea

As vrea sa am si eu o viata normala, sa fiu insurat si sa am o casa si un peste de sticla pe televizor. Un mileu pe calculator ar fi dragut, si poate si o vitrina plina de bibelouri. Sa vin de la munca si sa ma opresc la birt cu baietii, sa beau si sa ma veselesc. sa vin acasa, sa-mi iau nevasta din fata blocului unde statea pe banca spargand seminte cu vecinele si supraveghind superbul pechinez ce impute toata casa. Sa mergem la brat in casa, sa-mi puna sa mananc si sa-mi spuna suav: " fi-r-ai al dracului de nenorocit, ca numai la bautura stai toata ziua, d-aia nu ne ajung banii". Si eu sa o bat , ea sa urle. Si asa in fiecare zi. Sa am o soacra ce ma vorbeste pe la toate colturile ca sunt un nemernic, si sa ma astepte la cotitura, sperand ca ea sa-mi dea ultima lovitura, si un socru alcoolist, care sa fie mai mult o leguma, si sa se fi resemnat cu viata lui mizerabila. Da, asta normalitate. La vie en rose.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici: