22.11.2008

Vot in bot

Majoritatea celor pe care ii cunosc nu au de gand sa participe la alegerile parlamentare. Scarbiti de faptele de arme ale ghiolbanilor cu grade pe umar ce se calca pe picioare in Senat si Camera deputatilor in lupta galagioasa pentru ciolan, nepasatori de necazurile celor ce i-au ales.
Eu cred ca pe asta mizeaza si ei. Daca 60% din oameni nu participa, raman cei care sunt membri de partid militanti, fraudatori ce voteaza in locul altora si oameni platiti sau cu creierul spalat ca sa voteze intr-un sens. Cei ce si i-au creeat si inca si-i creeaza, conlocuitori fara studii, care nu au nici cea mai mica urma de gandire, care voteaza pentru un mic si o sticla de ulei.
Cred ca e o greseala si o sa ma duc la vot. O sa votez un outsider, un candidat independent, desi eu stiu ca votul meu nu va ajuta in inlaturarea nenorocitilor din parlament. Dar daca cei 60% ce se duc la vot le vor da un vot negativ, atunci se va simti.
Asa ca eu sfatuiesc toata lumea sa se duca la vot, ceea ce va sfatuiesc si pe voi, ceea ce si voi trebuie sa-i sfatuiti pe altii. Oare avem putere sa schimbam ceva?
Bine, ca parerea mea e ca se mai si falsifica, oricum, pe ici pe colo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici: