15.11.2008

Mi-as dori

Cand eram mai mic visam sa ma fac atunci cand oi fi mare ba pilot, ba doctor ba invatator. Loosers. Mi-am dat seama. Acu' vreau sa ma fac atunci cand oi fi mare santierist.
Meserie mai frumoasa nici nu cred ca poate exista.
Dimineata te duci cu noaptea in cap la munca, iti cumperi o cafea si o sticla de coniac pentru micul dejun. Care dupa ce vor fi baute voi servi gustarea de dupa micul dejun, care dupa ce va fi servita voi servi gustarea de dupa gustare, etc.
Si urcand pe schele mai aproape de stele ( ca rimeaza) si de muze, voi simti inspiratii poetice la vederea muzelor ce se unduiesc felin, trecand numai pentru placerea mea pe sub sau prin apropierea schelelor. Si atunci inspirat de cela mai adanci sentimente ii voi inchina o poezie: "Mami, ce te-as f..e" sau "Ce buna esti, fa, figuranto" si alte pareri filosofice si psihoanalitice care nici lui Freud nu i-ar fi trecut vreodata prin cap.
Si dupa o zi asudatoare de munca ma voi ingramadi cu toti colegii mei in mijloacele de transport uneori prea aerisite ca sa nu imi scot bocancii si sa-i napadeasca brusc amintirile pa calatori si sa verse lacrimi amare.
Si uneori prea linistite si fara viata de aceea voi urla in gura mare si-mi voi canta sufletul mirositor a coniac, filosofand aceleasi freudiene fantezii. Si poate citind Libertatea, ziarul universal al santieristilor. Sau poate am sa vorbesc de Elodia.
Si seara o sa se lase cu mantia sa albastra cu stele in momentul ce ajung acasa beat, unde ma va astepta sotioara mea in capot albastru cu stele si dotata cu facalet. Si din vorba in vorba ma voi eschiva si-i voi invineti si celalalt ochi si apoi vom trai fericiti pana la adanci batraneti.
Dupa care cu stomacul plin de parizer ma voi aseza la televizor minunandu-ma ce dreptate are Becali si ce destept e Diaconescu, si voi adormi urmand sa ma trezesc maine pentru o noua sublima zi.
( Si in orice meserie ai fi implicat, schimband un pic programele nevestele , actiunile, tot aia faci zi de zi)

Un comentariu:

Lasa gandul tau aici: