16.11.2008

EU

Suflet. Suflet ce se zbate in neadormirea sa. In neacceptarea acceptabilului ca lege a firii actual acceptate. Ganduri ce patrund uneori in negandire. Sau in gandire a ce nu trebuie sau nu e necesar a fi gandita. Eu care exist ca eul mau sau ca eul nimanui ce nu poate fi in nici un caz eul alcuiva. In cantec mut al sufletului gandului si eului. O bucata de huma. Un robotel fara piese de schimb. Indispensabil dar asa usor de inlocuit. Incoruptibil dar asa de usor de cumparat. Ca o haina veche ce este superba atunci cand o admiri in muzeu, dar niciodata purtabila, cu gaurile ei de srapnel care i-au ucis purtatorul. Sau purtatorii.
Poate doar furtuna ce a asteptat soarele asa cum soarele a asteptat furtuna de prea multa caldura.
Experiment al unei vieti ce nu suporta experimentele.
Lacrima a unui ochi ce nu a plans decat pe ascuns, fiindu-i rusine de existenta reala si de scopul purificarii sale prin lacrimi.
Copac de campie in bataia vantului, ce-si tine frunzele aproape, la fel cum se departeaza de padurea din care i-a fost dusa samanta de vant.
Uman uneori in inumanitatea gandurilor mele, insetat de noroiul ce provoaca setea.
Degeaba, si uneori indispensabil in conditiile in care degeaba e indispensabil.
Doar eu, perisabil, trist si vesel, si mai ales judecabil pentru cei a caror pasiune e asta.
Doar eu, in timpurile de azi ce nu sunt cele de maine si nici cele de ieri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici: