09.12.2013

Leapsa cu carti



Din cauza ca nu aveam somn, citeam , ca de obicei, blogul Mihaelei. Eh, asa mi-am luat leapsa, si trebuie sa o dau mai departe.

1. Prima mea amintire cu mine citind.
Nu stiu cat aveam. Era o carticica cu un urs s o vulpe. Mi s-a spus ca citeam deja mai inainte, dar aia e prima mea amintire. Ma stresa cineva sa-i arat cum stiu eu sa citesc.

2. Prima carte pe care am citit-o si recitit-o.
Nu stiu, cred ca era ceva cu Pacala si Tandala. Dupa aia am facut asta de multe ori. Unele le-am recitit si de 10 ori. De fiecare data gasesti altceva.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui s-o citeasca.
Aventurile lui Tom Sawyer. E una din alea recitite de 10 ori.

4. Locul preferat de citit.
Din pacate, in ultimul timp, in metrou.

5. Accesorii obligatorii in timpul lecturii.
Avand in vedere punctual 4, semnul de carte.

6. Numarul cartilor de pe lista mea de lecturi viitoare.
Asta e stupida. Nu am un numar.

7. Ultima carte pe care am primit-o sau cumparat-o.
 Neagu Djuvara - Civilizatii si tipare istorice .

8.O carte care mi-a schimbat viata intr-un fel.
Creca Eliade - Istoria Credintelor si Ideilor Religioase. A schimbat ceva in mine. Cred ca radical ( cand scriu mai am 100 de pagini din ultimul volum)

9. O carte care-mi place dar care pare sa nu-i placa nimanui.
Nu stiu. Nu ma intereseaza ce nu place nimanui. Mie imi place doar ce imi place.

10. O carte care nu-mi place dar pe care lumea pare s-o aprecieze.
Aici este o lista foarte larga. Tin sa amintesc doar cateva neplaceri : Coehlio, cu orice manea scrisa, si pseudostiintele clismaticilor posesori de secretul vietii vesnice, norocului vesnic sau a altor d-astea vesnice.

11. O carte care ma intimideaza.
Probabil nu am inteles intrebarea. Trecem peste.

12. Trei dintre scriitori mei preferati.
OK. Doar trei. Jules Verne, Jack London si Mircea Eliade.

Acum, ca ai citit, leapsa este la tine.

2 comentarii:

  1. Aia cu o carte care trebuie citita de fiecare copil mi se pare cea mai grea intrebare, tare mi-e ca o sa ii trantesc ploadei o biblioteca in cap :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa ma explic. Multe din aventurile copilariei mele au fost inspirate din stilul eroilor din cartea asta. Era, pesemne, nostalgia.

      Ștergere

Lasa gandul tau aici: