30.08.2013

PERICOL

Nu am mai citit ziarele, nu am mai privit stirile, nu am mai ascultat barfele. In general nu mi-am mai lasat creierul sa fie spalat.
Dar... dar am citit in seara asta. Ceva comparabil cu toate lucrurile ce au fost scrise de cativa ani: "SUA, saracul jandarm, e nevoit sa atace Siria, ucigand civili, bombardand copii, tarandu-si oastea de ucigasi pe care nu ar putea-o repatria, pentru ca unii dau cu arme chimice in populatie. In speta Siria. Ca acu' ceva ani Libia (apropos nu exista nici un raport de confirmare sau infirmare). Sau ca acu' mai multi ani Irak (apropos, exista rapoarte ca aia nu aveau nici basini, d-apoi arme chimice).
Pesemne o sa mai fie condamnat de popor  un dictator. Ca asa merita, scaraba dracului. Ca e rau.
Numai noi suntem buni. Noi, ....... Si atat. Sa condamnam dictatori, popoare, lumi.
Dar daca maine o sa fi un dictator? Daca o sa fi terorist? Daca o sa fi impotriva? Crezi ca o sa-i pese cuiva? Probabil tot atat cat iti pasa tie acum. 1984 placut!!!!!!!

2 comentarii:

  1. Cu tot decrepismul asumat...am cutezat a indrazni sa public la tine pe "wall" (deci pe feisbuc) o caricatura cu ceva referiri la subiectul de mai sus. ;)

    RăspundețiȘtergere

Lasa gandul tau aici: