16.11.2008

Friptura la cuptor cu legume, cartofi si salata

Eh, fiind un weekend racoros, ne-am gandit weekendul asta sa ramanem in barlog. Si am ales barlogul la mine.
Toate ca toate, vin se gasea, altii au vrut bere, altii sucuri, dar mancarea? Mancarea trebuia sa fie si ea un factor care sa ne faca sa nu regretam ca am stat acasa.
Zis si facut, am achitionat o bucata de pulpa de porc (muschiul), o varza,niste cartofi, smantana si ardei capia. Existau la purtator telina, morcovi si condimente.
Si am purces la creatie. Legumele le-am taiat mediu, ca prea marunte dispareau prin tava, si peste patul de legume stropite cu vin rosu, putina apa si condimente (piper, sare, rozmarin) patul s-a asezat carnea ce statuse inainte 2 ore la marinat intr-o punga invelita intr-o marinata cu usturoi, lamaie, piper, tarhon, rozmarin, cimbru si busuioc).
Tava s-a infasurat in folie de aluminiu si a fost aruncata in cuptor , unde am uitat vreo doua ore de ea.
Intre timp am curatat cartofii sui i-am pus la fiert in apa cu sare. Dupa ce au fiert au fost asezati intr-un plic din folie de aluminiu, condimentati cu sare si piper cu o ceapa taiata marunt si 4 felii de unt deasupra, dupa care au fost si ei aruncati in cuptor, unde au stat cam o jumatate de ora, desi era bine sa-i mai lasam pana la o ora.
Salata s-a facut din varza, cu ardei capia taiati fideluta si morcov taiat, pentru a-i da culoare. Cu putin ulei si otet, am fi pus lamaie, dar varza merge mai bine cu otet.
Intre timp am scos carnea din cuptor si am eliberat tava de folia de aluminiu, ca sa se rumeneasca un pic. Dupa ce s-a rumenit pe ambele parti am constatat ca mai era multa zeama peste legume, asa ca am luat carnea din tava, dupa care am bagat legumele la fos vioi ca sa se mai evappore zeama si sa prinda putina crusta. Apoi toate le-am asezat in farfurie si le-am mancat, mmmm, cu ce pofta !!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa gandul tau aici: