20.03.2011

Nimic

Azi se apropia Luna de mine si era nor. Si canta un cantec vechi. Libia era atacata de Illuminati sau ma rog, de cine o ataca. Primavara intarzia . Si mai existau si cuvinte. Printre radiatii. Cuvintele dor. Gandurile poate nu. Pesemne se intampla. Mie imi pasa de mine, tie de tine , lui de el.. Care el? El care exista. Marele EL sau EA. Doar atat. EU, care era superior sau trebuia sa fie a murit. Sau macar a intrat in adormire. Ma rog.  Pesemne tot si orice. Rad amar. Si de ce? Imi bat joc de mine ca exist si de lume ca o las sa existe, Da' asa trebuie, se pare!!!

4 comentarii:

  1. "Mie imi pasa de mine, tie de tine"

    Ai dreptate, trist este ca nimanui nu-i pasa de tine, acest lucru ti-l spun din experienta, am invatat esentialul : Iubeste-te pe tine insuti ca nimeni nu te va iubi la fel.
    Ma scuzi daca am indraznit sa scriu aici, e prima data cand comentez pe un blog, e incredibil dar acesta este adevarul.
    Sa ai parte de multa iubire, odata o meritai acum timpul a trecut, tristetea e apasatoare si ... zilele curg la vale....uneori iti vine sa le numeri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta a fost primul si ultimul comentariu al Valentinei Mihaela Pavel pe blogul meu. Era in preajma zilei sale de nastere. Implinea 24 de ani. A fost ultima ei aniversare. In februarie 2012 s-a stins in urma unei boli incurabile pe care n-a invins-o, desi a luptat. Stia ca nu o sa invinga, dar a luptat.
      Nu pot sa spun decat:"Adio, copil trist. Sper sa fii fericita acolo unde esti"

      Ștergere
  2. Hey,
    Tristetea sau bucuria noi o fabricam, nu ne-o fabrica nimeni. Este vorba de cum vrem sau cum stim sa fim. Fericiti sau tristi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prietene, una si cu una fac doo, daca e sa te apuce filozofatu' zi-mi dom'le si mie...sa ne aberam impreuna, eventual la un jpritz. ;)

    RăspundețiȘtergere

Lasa gandul tau aici: